sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Iphone 6 sau iphone 6 plus

Iphone 6 sau iphone 6 plus



Utilizatorii de Iphone sunt obisnuiti cu telefoane relativ mici, astfel ca Iphone 6 plus nu este pentru oricine. Ideea de a avea un telefon cat mai mare pentru a renunta la tableta va pot spune ca nu este una tocmai buna.




Ce faci pe tableta nu poti sa faci pe un telefon mai mare fie el 6 plus sau Samsung Note.
Iata si o poza pentru a intelege cat de mare este acesta diferenta intre Iphone 6 plus si Iphone 5S



Eu merg pe ideea ca un telefon trebuie sa fie normal poate chiar spre mic, am avut si eu ideea de cat mai mare, asa am ajuns sa am un Note 3 si pot sa va spun ca este tare incomod!
Dar sigur ca sunt persoane care nu au laptop, nu au tableta si un telefon mai mare poate sa fie o solutie, dar sa nu uitati ca ce se poate face pe un laptop nu se poate face niciodata pe telefon chiar daca sunt aplicatii asemanatoare.
Nu vreau sa spun ca Iphone 6 Plus nu merita, merita chiar foarte tare dar sa luati in calcul ca vara o sa fie nevoie de o borseta!
Eu asi merge pe un telefon mediu ca si dimensiune, sigur ca te scoate din incurcatura putin net cand este nevoie si ceva email dar pentru asta un Iphone 6 simplu este super suficient.
Am vazut foarte multi care vad filme pe telefon desi au langa ei un Super LED TV HD, ei..., asta chiar nu o inteleg, cica este mai simplu pe telefon, le spun doar ca un simplu mouse de 20 lei rezolva problema unui smart TV pentru navigare pe net si vazut filme.
Diferente tehnice intre Iphone 6 si Iphone 6 plus nu prea sunt, sigur inafara de dimensiunea ecranului si de stabilizarea optica care din pacate vine numai pe varianta Plus dar am zis sa va prezint un film care arata foarte bine diferentele si apoi sa insir specificatiile celor doua aparate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu